Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Chytré telefony ve vzdělávání
Hruška, Ondřej ; Vaňková, Petra (vedoucí práce) ; Leipert, Jiří (oponent)
Moderní technika se stala nedílnou součástí našeho světa, ale do škol se dostává se zpožděním. Mobilní telefon vlastní většina populace. Zatímco jeho zastánci si myslí, že by měl být ve školách aktivně využíván, jiní by preferovali jeho úplné zakázání ve výuce, popř. i ve školní budově. Teoretická část práce nejprve zařazuje mobilní telefon mezi ostatní výukové prostředky a na základě literatury shrnuje jeho kladné a záporné stránky. Dále uvádí některá doporučení pro jeho používání ve výuce. Praktická část práce zkoumá chování uživatelů při výuce využívající mobilního telefonu pomocí autorem vytvořené aplikace na výuku základů azbuky. Ukázalo se, že většina studentů nečte při registraci licenční podmínky, u hlasu aplikace preferuje vlastní pohlaví a má tendenci kurz předčasně opouštět. Žáci základních a středních škol pracovali s aplikací více o víkendu než ve všedních dnech. Ačkoliv byl obsah aplikace připraven spíše pro náctileté uživatele, většina těch, kteří si aplikaci našli a instalovali, uváděla vyšší věk. Nakonec bylo provedeno dotazníkové šetření na základní škole, z něhož vyplynulo, že žáci dotyková zařízená většinou používat chtějí a jsou i ochotni používat svá, i když spíše ve škole, než ve svém volném čase. Pro hraní her i návštěvy internetu je mobilní telefon nejpoužívanějším...
Chytré telefony ve vzdělávání
Hruška, Ondřej ; Neumajer, Ondřej (vedoucí práce) ; Jeřábek, Tomáš (oponent)
Moderní technika se stala nedílnou součástí našeho světa, školství je však konzervativnější a moderní technika se do něj dostává s určitým zpožděním. Mobilní telefon vlastní většina populace - existují názory, že by měl být ve školách používán, stejně jako proudy přející si jeho zakázání ve výuce. Práce nejprve zařazuje mobilní telefon mezi ostatní výukové prostředky a na základě literatury shrnuje jeho kladné a záporné stránky, stejně jako uvádí některá doporučení pro jeho používání ve výuce. Dále zkoumá chování uživatelů při výuce prostřednictvím mobilního telefonu pomocí aplikace na výuku základů azbuky. Ukázalo se, že většina studentů nečte při registraci licenční podmínky, u hlasu aplikace preferuje vlastní pohlaví a má tendenci kurz předčasně opouštět. Nakonec bylo provedeno dotazníkové šetření na základní škole, z něhož například vyplynulo, že žáci dotyková zařízená většinou používat chtějí a jsou i ochotni používat své, i když spíše ve škole než ve svém volném čase. Pro hraní her i návštěvy internetu je mobilní telefon nejčastěji používané zařízení, ale nejvíce používané aplikace na něm jsou z oblasti sociálních sítí, komunikačních programů a přehrávání videa. Zdá se také, že horších výsledků ve škole dosahují žáci trávící na telefonu více času, ale nejlepšího průměru známek nedosahují žáci trávící...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.